Huncutka nyuszi oldala

Wednesday, December 13, 2006

TÉL...???

December közepe, ilyen szép zöld a fű még. Minden nap kiharcolom a kinti sétámat, csak gazdi nem enged elpihenni a betono, fűvön, hogy ne fázzak fel..."hapci...". Múl héten voltam doktorbácsinál, mert gazdit megijesztettem (kedvetlen voltam, nem ettem /ami nálam inkább előny, nem?/). De hál isten csak túl súlyos vagyok - doki bácsi szerint, sokallja a 7,5 kilómat - vérvételből kiderült, hogy zsíros vagyok, meg felfázott a vesém (kinti gubbasztásom eredménye lehet). Gazdi bácsi ilyen zsíros nyulat már nem is eszik meg, ugye? Most tényleg koplaltatnak:széna, friss zöld, pár krokett, 2-3 nasi édesség és alma. Ez az egész napi kosztom.De két kilót le kell dobnom! Ugye sajnáltok kicsit?

 Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home