Huncutka nyuszi oldala

Saturday, October 27, 2007

HUNCUTKA EMLÉKÉRE

Kedves kis Nyuszitársak és Gazdik!
Sajnálattal értesítelek Benneteket, hogy Huncutkám 2007. 09. 04-én sajnos elpusztult. A boncolási jegyzőkönyvben az áll, hogy a májacskája betegedett meg. Ahogy a leírásokból tudjátok talán, Huncut egy zabagép volt és sajnos - most már nagyon bánom- de én nem tudtam ellenállni a nagy étvégyának és igen jól volt tartva. Viszont aránylag ellustúlt, elhízott, nem mozgott eleget és ez lett a vesztünk.
Én most jutottam oda el - persze most is patakzik a könnyem - hogy le tudom írni ezt Nektek. Intő példa legyen Huncut 2 és fél év kis élete, hogy ne adjatok sok ennivalót a lakásban tartott kis házikedvenceteknek.
Soha nem tudom elfelejteni Őt és nagyon nagy a hiánya. Talán-talán az idő majd ezt a fájdalmat oldja, mert épp úgy hiányzik mint amikor Anyut, Aput veszítettem el.
Gondolom Ti állatbarát gazdik ezt megértitek. Nagyon vigyázzatok a kis kedvencekre. A nyuszis honlapokat mindig fogom majd nézni, de most még nem megy. Ehhez a három kép felteléhez és a leíráshoz két hónap kellett majdnem, míg meg tudtam tenni. Gondolom így kell befejezni egy kis kedvenc élete sorának leírását, bemutatását, ha már nincs velem többé.
Üdvözlet minden nyuszikának és kedves gazdijának: Nákovicsné Éva

Posted by Picasa

1 Comments:

  • At 3:15 PM, Blogger Éva said…

    Jaj, nagyon nagyon sajnálom, édes Huncutka, nagyon megszerettelek! Egy éve még élt az én drága nyuszim, miután meghalt, kezdtem el nézegetni a te web oldaladat, és sokszor vigasztalódtam veled. Ugye fenn maradnak a képeid a neten?
    Mondd el a gazdidnak, hogy a nyuszik egy gyönyörű réten élnek és vidáman futkároznak és ugrándoznak és bolondoznak, és rágcsálnak és sokat gondolnak ránk és szóval egy kicsit velünk maradnak. Nekem már négy nyuszim él ezen a réten. Nagyon együttérzek a gazdiddal. Mondd ezt is el neki. Zöllei Éva

     

Post a Comment

<< Home